2 Mayıs 2016 Pazartesi

Suriyeli küçük kızın ardından bıraktığı vasiyet mektubu…


Suriyeli küçük kızın ardından bıraktığı vasiyet mektubu…
Çoluk çocuğu şehit etmenin adına terörle mücadele deniyor!

Bu mektup Suriyeli mazlum, küçücük bir kızın vefat etmeden önceki vasiyet mektubu… Şimdi savaşı körükleyenler, köşelerinden nefret söylemleri atanlar ve bu küçük kız gibi binlercesinin ölümüne neden olanlar… Okuyun, vicdanlarını susturanlar, siz de okuyun.  İslam Birliği’ni istemeyenler, “Müslümanlar saygın yine” diyen hocalar, “Mehdi gelmeyecek” diyenler, sizler de okuyun… Şöyle diyor küçük kız vasiyetinde:
“Bu benim vasiyetimdir. Canım annecim! Senden benim güzel gülüşlerimi hatırlamanı ve yatağımı olduğu gibi bırakmanı istiyorum. Ve sen ablacığım! Arkadaşlarıma de ki: “O açlıktan öldü...” “Ve sen abiciğim! Üzülme; ama, ikimiz birlikte, “Biz açız!...” dediğimizi hatırla. Ey Ölüm meleği! Acele et ve ruhumu al ki artık cennete yemek yiyeyim. Ben çok açım. Ve ey ailem! Benim için korkmayın. Ben sizin yerinize de cennete yiyebildiğim kadar çok yiyeceğim…"
Şimdi o küçük Suriye’li kız cennetin o nefis bahçelerinde geziyor, birbirinden harika yemeklerle dolu sofralarında yemek yiyor. Sonsuza kadar cennet bahçelerinde çocuk olarak koşup oynayacak. Ufacıkken masum canı alındı, sonsuza kadar da cennette yaşayacak… Peki ya savaşı körükleyenler, Müslümanları birlik olmaya teşvik etmeyenler yüklendikleri bu büyük günah sonucunda öldüklerinde acaba nasıl bir sonla karşılaşacaklar?
Biz bunları yazarken hala Suriye’de masum çocuklar, kadınlar, yaşlılar bombalanıyor! Şu anda Müslüman âleminin bir başı yok. Müslüman âleminin bir başı olsa, Müslümanlar birlik olsa bu büyük zulüm yaşanır mı sanıyorsunuz? “Mehdi bekleme hastalığı en büyük hastalıktır” diyenler, “O devirler yok Elhamdüllilah, Müslümanlar nereye gidersen git, saygın yine” diyen hocalar baksınlar bu masum çocukların nasıl şehit düştüğüne ve tekrar ellerini vicdanlarına koysunlar. Hz. Mehdiçıktığında Müslümanları birlik olmaya teşvik etmedikleri için ve Hz. Mehdi’nin zuhurunu inkâr ettikleri için çok pişman olacaklar, buyurun seyredin:
Şu anda Müslüman alemi oradan oraya savrulan kaptansız bir gemi gibi. Samimi Müslümanlar Müslümanların birlik olması için ellerinden gelen her şeyi yapsınlar ve Hz. Mehdi’yi aşkla, şevkle arasınlar diyorum…
Size ne oluyor ki, Allah yolunda ve: "Rabbimiz, bizi halkı zalim olan bu ülkeden çıkar, bize Katından bir veli (koruyucu sahib) gönder, bize Katından bir yardım eden yolla" diyen erkekler, kadınlar ve çocuklardan zayıf bırakılmışlar adına savaşmıyorsunuz? (Nisa Suresi, 75)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder